یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1402/8/23 سه‌شنبه
با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور :
برگزاری مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور همدان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان صبح امروز، سه شنبه 23 آبان ماه 1402 مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور همدان با حضور دکتر محمدی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر مجید اخشابی خواننده برجسته کشوری و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.
دکتر محمدی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور در این مراسم خطاب به دانشجویان گفت: آینده از آن شماست. شما عزیزان به دانشگاهی وارد شده اید که بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است. منبع جامع اینجنانب سخنگوی سازمان سنجش است که در سال گذشته اعلام کرد که ۳۰ درصد ورودی‌های تحصیلات دانشگاه دولتی ما در پیام نور است ما از نظر آموزش و موانع نظری فرایند استانداردی داریم. 
دکتر محمدی ادامه داد: بر اساس آمار سازمان سنجش بیش از ۳۰ درصد از دانشجویان دولتی سال جاری را ورودی‌های دانشگاه پیام نور تشکیل می‌دهند.
وی با تاکید بر فعال بودن فرایند استاندارد آموزشی در این دانشگاه افزود: دانشجویان می‌توانند در چند ترم در رشته‌های هر دوره تحصیلی فعال دانشگاه فارغ التحصیل شوند.
وی با تاکید بر دوران طلایی دانشجویی گفت: اکنون باید برای فرصتها و ایام پیش رو برنامه ریزی کرده و تا بهترین استفاده را از لحظات خود داشته باشید، توسعه توانمندی مهم‌ترین نکته‌ای است که شما باید روی توانمندی‌های خودتون کار کنید که کمک شایانی به تحصیل و شغل شما در جامعه باشد.
دکتر محمدی تصریح کرد: دانشجو باید طالب علم باشد اما نه هر علمی، بنابراین برای کسب دانش باید توانمندی‌های خود را ارتقا بخشید تا بتوانیم از عمل برای طی کردن مدارج تحصیلی و شغلی خود کمال بهره را ببرید وی در پایان چند توصیه اخلاقی و دینی برای آرامش بهتر تحصیلی ارائه نمودند.
دکتر محمدظاهری ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان نیز خطاب به دانشجویان گفت: شما در دانشگاهی وارد شده اید که جز برترین دانشگاه های کشور و جهان بوده، مدرک تحصیلی دانشجویان پیام نور قابل ترجمه و در تمام دنیا شناخته شده است‌.
ایشان در ادامه اضافه کرد: دانشگاه پیام نور به لحاظ یک رویکرد متفاوت (دانشگاه سنتی) شروع به کار کرده و این دانشگاه جز دانشگاه‌های نوین حساب می‌شود.
در ادامه دکتر محمدظاهری نسبت به جایگاه علمی و سیستم آموزشی دانشگاه مواردی را بیان نمودند. 

این مراسم با همت امور فرهنگی دانشگاه؛دانشجویان فعال بسیج دانشجویی، انجمن‌های علمی دانشجویی‌، کانونهای فرهنگی، اجتماعی و هنری مرکز همدان و با اجرای دکتر مجید اخشابی خواننده برجسته کشوری و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کشور، گروه تئاتر و نمایش طنز و تجلیل از دانشجویان ورزشکار قهرمان در رشته های ورزشی مختلف و دانشجویان برتر پایان یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر