دوشنبه 17 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1402/3/29 دوشنبه
با حضور ریاست، مسئول دفتر نهادرهبری، مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی، مدیران ستادی و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی حوزه بقیه الله(عج) دانشگاه پیام نور مرکز همدان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی مرکز همدان با حضور ریاست، مسئول دفتر نهادرهبری، مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی، مدیران ستادی و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی در سالن جلسات حوزه اداری برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سلگی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان در سخنانی به بیان ویژگی ها و اهداف بسیج دانشجویی پرداخت و با اشاره به خدمات بسیج دانشجویی در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، پیشرفت هرچه بیشتر دانشجویان بسیجی در عرصه های علمی و پژوهشی را یادآور شد.
در ادامه جلسه دکتر محمدظاهری رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است گفت: رفتار و کردار یک بسیجی در بسط و توسعه فرهنگ ایثار و بسیج خصوصاً در دانشگاهها از جمله مواردی است که در جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل و دیدگاه دانشجویان به بسیج تاثیر دارد.
میثم رحیمی نماینده ناحیه بسیج دانشجویی در این مراسم عنوان کرد: بسیج دانشجویی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال۶۷ تشکیل، و نظر و نقش حضرت امام در این بود که امروز عرصه جدید تقابل حق و باطل محیط های علمی و دانشگاهی هستند و اگر قرار است در این نوع جدید تقابل، نظام اسلامی پیروز باشد نیاز به سازماندهی جدیدی می باشیم که بخشی از آن در قالب بسیج دانشجویی شکل می گیرد.
  ایشان در خصوص همکاری مجموعه دانشگاه با تشکل های دانشجویی در دانشگاه گفت: فعالیت های علمی در رشته های مختلف با جذب حداکثری نیروهای نخبه دانشگاهی از جمله رئوس برنامه های بسیج دانشجویی باشد تا در حوزه علمی و پژوهشی، بتوانند در این حوزه نیز افتخاراتی برای دفتر بسیج دانشجویی پیام نور کسب کرده و بیان کنند که بسیج در تمامی حوزه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی سرآمد است.
درخاتمه این مراسم از زحمات متین طاهری، مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان تقدیر به‌عمل آمد و حکم منصوری به ‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی مرکز همدان از سوی بسیج دانشجویی استان، به وی اعطا شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر