پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403  
بيشتر
آخرین اخبار
1403/2/10 دوشنبه
همزمان با دانشجویان سراسر کشور
تجمع اساتید و دانشجویان پیام نور استان همدان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

.

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور همدان  نهم اردیبهشت‌ ماه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم غزه مقابل رژیم صهیونیستی مقابل سردر این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشگاهیان پیام نور استان همدان در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حمایت کردند و خواستار آزادی هر چه زودتر فلسطین اشغالی و پایان جنگ در غزه شدند. 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم افلاکیان در این تجمع با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی و رهنودهای امام خمینی (ره) گفت: آزمان های انقلاب اسلامی، الهام بخش این تحولی است که در دانشگاه های آمریکا امروز رخ داده است.
مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به خواسته های دانشجویان معترض آمریکایی گفت: آنها سه خواسته اصلی دارند. خواسته اول توقف جنایت و نسل کشی آشکار در غزه، خواسته دوم این است که کشورهای آمریکایی و اروپایی حمایت های خود را از رژیم صهیونیستی قطع کنند و خواسته سوم آنها قطع ارتباط دانشگاه های خود با رژیم صهیونیستی است. 
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان نیز در این تجمع گفت: ما معتقدیم این حرکت آتش ویرانگر رژیم صهیونیستی خواهد شد که این نتیجه طوفان الاقصی و نتیجه وعده صادقی است که نیروهای سپاهی و ارتشی بر علیه رژیم صهیونیستی اجرا کردند
محمدظاهری افزود: پدیده عجیب در این اعتراضات برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض است که این نشان می دهد که دموکراسی و حقوق بشر در غرب فقط یک شعار است. ابزاری برای سلطه طلبی غرب بر دیگر کشور ها است. 
در ادامه این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان همدان در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا  توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر