شنبه 15 اردیبهشت 1403  
بيشتر
آخرین اخبار
1403/2/2 یکشنبه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد

.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دکتر مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام  شهریه دانشجویی تا 31 اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی  http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی 30/000/000 میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد 50/000/000 میلیون ریال و در مقطع دکترا 70/000/000 میلیون ریال می باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت 8 نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت 4 نیمسال و در مقطع دکترا نیز 8 نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند. 

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر