شنبه 8 اردیبهشت 1403  
بيشتر
آخرین اخبار
1402/11/2 دوشنبه
با حضور رئیس، معاونین، مدیران ستادی و مهندس حاجیان رئیس سازمان همیاری و هیئت همراه
انعقاد تفاهم فی مابین دانشگاه پیام نور استان همدان و سازمان همیاری شهرداری های استان همدان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان، جلسه انعقاد تفاهم نامه جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه پیام‌نور استان همدان و سازمان همیاری شهرداری‌های استان با حضور رئیس، معاونین، مدیران ستادی و مهندس حاجیان رئیس سازمان همیاری و هیئت همراه برگزار گردید.
دکتر محمدظاهری در این جلسه با اشاره به موضوعات تفاهم‌نامه گفت:  امیدواریم از ظرفیت های دانشگاه‌ پیام نور استان در زمینه‌ طرح‌های عمرانی، آموزشی، پژوهشی و ارتقا و اجرا و سطح کیفی هر چه بیشتر مفاد این تفاهم‌نامه استفاده شود.
در ادامه مهندس حاجیان رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان با ابراز خوشحالی از امضای این تفاهم نامه گفت: نقاط و ظرفیت های مشترک زیادی برای توسعه همکاری همه جانبه  فی مابین دو نهاد مذکور وجود دارد و  توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی را از دیگر زمینه های همکاری مشترک دو مجموعه دانست.
گفتنی است تفاهم نامه مشترک میان سازمان همیاری شهرداریهای استان و دانشگاه پیام‌نور استان همدان با موضوع همکاری تخصصی و اجرایی و هم افزایی در زمینه های عمرانی، فنی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی و نیز سایر توانایی های طرفین منعقد شده است.
همکاری مشترک عمرانی، آموزشی و پژوهشی با رویکرد استفاده از فرصت های موجود و تمرکز بر مزایای بومی استان در راستای مستغلات و املاک، استفاده بهینه از خدمات به روز و دانش بیان، تعاملات آموزشی و تحقیق و توسعه طرحهای پژوهشی، تدوین و اجرای دوره های جدید آموزشی از جمله زمینه های مشترک همکاری طرفین در چارچوب این تفاهم نامه می باشد.
همچنین توسعه همکاری شرکت های دانش بنیان دانشگاه از ظرفیت‌های بالقوه و دیگر موضوعات پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.
در این جلسه مقرر شد طرفین با هماهنگی های لازم برای اجرای تفاهم نامه با تشکیل کارگروه مشترک بر فرآیند اجرایی شدن و پیشرفت امور را در دستور کار قرار دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر