سه‌شنبه 28 فروردین 1403  
بيشتر
مراکز و واحدها
1398/8/11 شنبه
دکتر صفایی در جشن معارفه دانشجویان ورودی دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ:
دانشجویان با شرکت در دوره های کارآفرینی خود را برای خوداشتغالی آماده کنند

.

جشن دانشجویان ورودی سال 98 دانشگاه پیام نور کبودراهنگ در مورخ 9 آبان ماه با حضور حداکثری دانشجویان ورودی و اولیاءشان برگزار گردید. 
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ در این مراسم که به همت دبیرخانه انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار گردید  دکتر صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان طی صحبتهایی با ذکر مقدس بودن واژه دانشجو از همه ورودی ها خواستند قدر این دوران دانشجویی و این منزلت دانشجو بودن را بدانند و تاکید کردند درکنار فراگیری منابع درسی می بایست خود را برای خوداشتغالی با شرکت در کارگاه های کارآفرینی و تخصصی آماده کنند و این موضوع با مطالبه دانشجویان از مسئولین دانشگاه و شرکت مستمر در دوره های آموزشی میسر خواهد بود. ایشان در ادامه صحبتهای خود خاطرنشان کردند در حال حاضر در بین 14 مرکز و واحد دانشگاه های پیام نور استان همدان، مرکز کبودراهنگ دارای  بهترین کارکنان  از لحاظ خدمتگزاری، توانمندی و دلسوزی است و این دانشجویان هستند که باید با حضور خود در دانشگاه و تشکیل هسته ها و انجمنهای علمی و فرهنگی و حتی شغلی از این بستر فراهم شده مطالبه دوره های کارآفرینی و تخصصی نمایند و مشورت های لازم را بگیرند.
در قسمتی دیگر از این برنامه دکتر حقگو ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ ضمن ایراد سخنانی بر رتبه بندی دانشگاه های کشور اشاره کردند و عنوان کردند برترین کیفیت آموزشی متعلق به دانشگاه پیام نور بوده و دلیلی بدیهی آن قبولی یک سوم دانشجویان دانشگاه پیام نور در آزمون کارشناسی ارشد است با این که ورودی های این دانشگاه در مقطع کارشناسی جزء رتبه های برتر کنکور نیستند. ایشان دلیل این امر را خودآموز بودن کتب دانشگاهی در این دانشگاه و همچنین تلاش و همت دانشجویان و بالا بودن سطح علمی اعضا هیئت علمی این دانشگاه برشمردند. ایشان در ادامه صحبتهای خود از دانشجویان خواستند حتما از کتابخانه مجهز دانشگاه استفاده کنند و نیز با حضور در فعالیتهای فرهنگی دانشگاه استعداد خود را در زمینه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی نظیر مدیریت و سخنوری و کارافرینی شکوفا کنند. دکتر حقگو در پایان صحبتهای خود با اشاره به برگزاری رویداد باران ایده در 28 آبان ماه در دانشگاه پیام نور کبودراهنگ، دانشجویان را تشویق به شرکت در کارگاه های ایده پردازی و حضور در رویداد نهایی باران ایده با موضوع کسب و کار فردای من فرا خواندند.
تقدیر از دانشجویان برتر ، پخش کلیپ معرفی دانشگاه و کلیپ حلول ماه ربیع الاول ، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش طنز و مسابقه حضوری از دیگر برنامه های این جشن شاد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر