فرهنگی و دانشجویی
1396/5/26 پنجشنبه
فعالیت 25 دانشجوی جهادگر در یک روستای محروم اسدآباد

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از فعالیت 25 دانشجوی جهادگر دانشگاه پیام‌ نور اسدآباد در روستای چناران این شهرستان خبر داد.

صفی‌الله صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در همدان، اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویان در سه منطقه محروم استان در حال برگزاری است.وی با اشاره به فعالیت 25 دانشجو جهادگر در روستای چناران شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: اردوهای جهادی تاکیدی بر کارآفرینی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم جامعه است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ایجاد دلگرمی بین روستاییان و زنده نگه داشتن امر خدمت به مناطق محروم عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودسازی است.وی برگزاری اردوهای جهادی را یکی از اقدامات مهم و اثرگذار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای جهادی محقق نخواهند شد مگر به عشق، ایمان و بصیرت بین دانشجویان و جهادگران.
صفایی با بیان اینکه دانشجویان در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند، ادامه داد: هدف از برگزاری این اردو‌ها تقویت روحیه بنیادی و معنوی دانشجویان است.وی با بیان اینکه دانشجویان در این اردوها خدمات عمرانی، بهداشتی و فرهنگی و آموزشی به مردم مناطق ارائه خواهند داد، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و آشنایی جوانان و دانشجویان با قشر ضعیف و درد آنها برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان ضمن قدردانی از مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام‌نور شهرستان اسدآباد، یادآور شد: اردوهای جهادی دانشجویان به خوبی پیش می‌رود، ضمن اینکه همه باید در راستای برگزاری هرچه بهتر این اردوها  و آبادانی مناطق محروم تلاش کنیم.

صفایی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی دانشجویان هرساله توسط مسولین بسیج دانشجویی برگزار می شود.


تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir