جمعه 7 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1394/8/26 سه‌شنبه
از صاحبان مقالات برتر همایش میر سیدعلی همدانی تجلیل شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان: همایش بین المللی میر سید علی همدانی بعد از دو روز فعالیت با تجلیل از ارائه دهندگان مقالات برتر به کار خود پایان داد.

با توجه به اینکه سازمان جهانی یونسکو سال 2015 را به نام میر سید علی همدانی نامگذاری کرده است و در این راستا مدیریت ارشد استان سال 94 را در استان همدان به نام میر سید علی همدانی معرفی نمود و برای همین منظور برای نکو داشت آن عالم فقیه همایش بین­المللی برگزار شد.

همایش بین­المللی میر سید علی همدانی با حضور سفیران تاجیکستان و پاکستان در ایران، انجمن های دولتی ایران و تاجیکستان و شخصیت های علمی و فرهنگی ایران و کشورهای کشمیر، هند، الجزایر و کولاب برگزار شد.

دبیرخانه همایش بین المللی میر سید علی همدانی 140 مقاله را از پژوهشگران و نویسندگان دریافت کرد که هر مقاله توسط دو داور مورد ارزیابی قرار گرفت که بعد از بررسی مقالاتی که امتیاز آن ها بین 60 تا 100 بود، جز مقالات برتر شناخته شدند.

مقالات برتر در مجموعه مقالات میر سید علی همدانی با عنوان پور مادستان پیر هندوستان به چاپ رسیده است و چکیده مقالات نیز در این مجموعه منتشر شده است.

در این راستا مقالات حکیمه دبیران، محمدرضا قنواتی، مصطفی رستمی، تیمور مالمیر، محمدرضا نجاریان، قاسم صافی، سید احمد پارسا، مجید منصوری، و ذبیح اله مطهری خواه در آئین اختتاحیه همایش بین المللی میر سید علی همدانی به عنوان مقالات برتر شناخته شد.

همچنین از سخنرانان ویژه همایش از جمله: مجتهد شبستری، علی اصغر شعر دوست، پرویز اذکایی، حجت اله فغانی تجلیل بعمل آمد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر