پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1396/11/18 چهارشنبه
دیدار و سرکشی از خانواده جانبازان و ایثارگران به مناسبت دهه فجر

.

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ششمین روز از ایام الله دهه فجر رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از همکاران از خانواده جانباز دلاور یوسف هادی پور جانباز ۷۰ درصد دیدار و دلجویی بعمل آوردند.

خاطرات این جانباز دلیر ازمناطق جنگی و عملیات هایی که به صورت فداکارانه در آن حضور داشتند، موجب شناخت بیشتر جوانان با از خودگذشتگی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان عصر امروز در جریان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری اظهارداشتند: تلاش و همت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلبها و جانها هویدا ساخت.

وی ادامه داد: خانواده های جانبازان دلاور در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهداء در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.مسئول محترم نهاد رهبری تصریح کرد: تکریم و احترام به خانواده ایثارگران از وظایف مهم مسئولان اجرایی کشور و استان است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت های اسلامی در سراسر دنیا شده است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر