پنجشنبه 9 فروردین 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1394/8/26 سه‌شنبه
امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی کولاب

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان در روز افتتاحیه همایش بین المللی میر سید علی همدانی تفاهم نامه­ای فی مابین دانشگاه پیام نور استان همدان و سفیر تاجیکستان در ایران و با حضور استاندار همدان، سفیر ایران تاجیکستان، قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور، رئیس دانشگاه دولتی کولاب، رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، رئیس دانشگاه بوعلی سینا و برخی از مدیران اجرایی استان در محل دفتر استاندار همدان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه جناب آقای نیکبخت استاندار همدان در دیدار با سفیر تاجیکستان در ایران که برای شرکت در همایش بین­المللی میر سید علی همدانی به همدان سفر کرده بود افزود: همدان شرایط مطلوبی در مراودات خود با کشورهای همسایه دارد.

وی اظهار کرد: هم اینک کشورهای زیادی از اروپا برای توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری در صف ورود به ایران و خاصه همدان هستند که امیدواریم این ارتباطات منشأ حرکت برای همدان و تاجیکستان باشد.

نیکبخت افزود: میر سید علی همدانی موجب مستحکم­تر شدن رابطه هویتی همدان و کولاب تاجیکستان شده است.

سپس قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور دکتر اکبری به ظرفیت­ها و پتانسیل­های دانشگاه پیام نور استان همدان اشاره نمود و خواستار تعامل هر چه بیشتر دو کشور شد. در این تفاهم نامه که به منظور شناسایی و ارتقای توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دو دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی کولاب انجام شد بر همکاری دو طرفه تأکید گردید.

ایشان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور برنامه­های مختلفی در حوزه­های ارتقاء سطح کمی و کیفی جهانی کردن ارتباطات دانشگاهی و تبادل اطلاعات با کشورهای مختلف و مراکز تحقیقاتی معتبر را در دستورکار قرار دارد وانعقاد این تفاهم نامه موجب همکاری مختلف علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه های تبادل دانشجو برگزاری دوره های مشترک، تبادل اساتید برای فراگیری علوم مشترک و فراهم نمودن زمینه­­ای برای فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی را دارد.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر