جمعه 7 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1394/9/18 چهارشنبه
معاون عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح در یادوراه دانشگاه پیام نور رزن:عرصه فرهنگی خطرناک ترین عرصه نفوذ دشمنان است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه های شهرستان رزن در دانشگاه پیام­نور رزن با حضور معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جناب آقای سردار شادمانی، مدیران ستادی استان، رؤسای دانشگاه­ها و جمع کثیری از دانشجویان با همت و همکاری بسیج دانشجویی مرکز رزن برگزار شد.

سردار شادمانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: بزرگداشت یادواره شهدا در واقع حدیث ماندگار پاسداری و دلاوری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله­های بلند رشادت و شهادت را در نوردیدند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

ایشان در این مراسم افزود: این که امروز شاهد این هستیم ایران در بیرون از مرزهای جغرافیایی با داعش می­جنگد نشانگر هنر و قدرت ایران است. شادمانی با تاکید بر اینکه اقتدار کشور ایران مدیون خون شهداست، خاطر نشان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم قصد تضعیف ایمان و عقاید جوانان ایرانی را دارند و اینکه امروز می­بینیم داعش سرپا است نشأت گرفته از وهابیت است که اسلام را تحریف کرده و دارای تفکرات افراطی گشته و از نظر آنها همه دولتها باطل می­باشند و در رآس آنها شیعه قرار دارد.

ایشان در پایان با عنوان اینکه دشمن به هیچ وجه قادر به نفوذ  به لایه­های امنیتی کشور نیست گفت: با ایجاد رابطه و مبادله با دیگر کشورها باید مواظب باشیم که به استقلال کشور لطمه وارد نکنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر