شنبه 8 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1397/7/4 چهارشنبه
دیدار و تجلیل از خانواده شهید سیدمحمدرضا موسوی کوتی
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان رئیس دانشگاه پیام نور منطقه 4 همدان، مسئول محترم نهادرهبری دانشگاه، رئیس محترم بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان همدان، مدیران ستادی و جمعی از کارکنان دانشگاه با خانواده شهید سیدمحمدرضا موسوی کوتی دیدار کردند .
دکتر صفایی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. صفایی گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.
در این دیدار مسئول محترم نهادرهبری دانشگاه بیانات ارزشمندی از وقایع و رشادتهای سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ابراز کردند.
همچنین در این دیدار صفدریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان از ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور استان همدان درخصوص برنامههای تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار قدردانی نموده و گفت: دیدار دانشگاهیان پیام نور مایه مباهات و دلگرمی خانواده معزز شهیدان میباشد.
در پایان مادر شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداخت و گفت: سید محمدرضا در دومین خرداد ماه از سال هزارو سصدو چهل و هشت در همدان چشم به جهان گشود سید محمد رضا در حال سپری کردن کودکیش بود که با اتفاق تاریخ ساز قرن یعنی پیروزی انقلاب اسلامی در سال هزارو سیصدو پنجاه و هفت روبرو شد اندکی نگذشته بود که در سال 1359 جنگ تحمیلی آغاز شد و به یکباره سید محمد رضا به یک مرد تمام و کمال برای دفاع از دین و کشور تبدیل و راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل شد و در نهایت در بیست و هشتم اسفند ماه سال 1365 پس از رشادت های فراوان در شلمچه به آرزوی دیرینه اش رسید.
فرازی از وصیت نامه شهید: خدایا مرا از سربازان با ایمان خود قرارده که سربازان تو پیروزند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر