جمعه 10 فروردین 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1396/1/23 چهارشنبه
31 ورزشکار دانشگاه پیام نور همدان تجلیل شدند/ دانشگاه پیام نور در جایگاه چهارم ورزشی کشور

.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صفی‌الله صفایی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان کشوری دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به تجلیل و قدردانی از این دانشجویان ورزشکار، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور بارها در زمینه‌های مختلف برای دانشگاه افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت و استفاده از تولید داخلی و اینکه همه موظف به استفاده از کالاهای داخلی هستیم چراکه این راه نجات اقتصاد جامعه است، ادامه داد: تولید داخلی برعهده جوانان و دانشجویان این کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان با تمام وجود آماده همکاری در راستای «اقتصاد مقاومتی: اشتغال  و تولید داخلی» است، افزود: توجه به مباحث تولید داخلی و ایجا اشتغال یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان و به ویژه دانشجویان در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: هر رأی جوانان و ملت به عنوان حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

صفایی با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتبار و استحکام و جایگاه نظام جمهوری اسلامی بین مردم است، ادامه داد: دانشجویان نقش بسیار مهم و اساسی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید با حضور فعال و نقد منصفانه در این انتخاب شرکت کرده و رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: ملت و به خصوص جوانان ایران باید یک بار دیگر حضور پرشکوه خود در انتخابات را به رخ جهانیان بکشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور استان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است، گفت: این دانشگاه در بحث کارآفرینی جایگاه ششم کشور را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته 35 رشته کارشناسی ارشد به دانشگاه اضافه کرده‌ایم، اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه است.

صفایی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان در حوزه فرهنگی جایگاه نخست و در حوزه ورزشی جایگاه چهارم کشور را در اختیار داریم، افزود: دانشگاه پیام نور در المپیادهای ورزشی دختران و پسران رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

در پایان این مراسم از 31 دانشجو و مربی که در مسابقات قهرمان کشور حائز رتبه شده بودند تجلیل و قدردانی شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر