سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجویی
1395/11/20 چهارشنبه
افتتاح مجتمع فرهنگی ابراهیم‌خانی، شهید مدافع حرم دانشگاه پیام‌نور ملایر

.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان و نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم، حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام‌نور ملایر با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان به بهره‌براری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان دوشنبه 18 بهمن در آئین افتتاحیه این مجتمع چندمنظوره، با بیان اینکه زیر بنای این پروژه 800 مترمربع است، گفت: این ساختمان در 2 طبقه شامل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، نمازخانه، اتاق‌های فرهنگی و اتاق مشاوره‌ای بو.ده و با جدیدترین تأسیسات تهویه مطبوع احداث شده است.

دکتر صفی‌الله صفایی سال احداث پروژه را 86 عنوان و اظهار کرد: این مجتمع تا سال 93 دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی بود اما دولت تدبیر و امید به همت مسئولان استان و شهرستان طی سال‌های 94 و 95 به پیشرفت 100 درصدی رسید و امروز افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال علاوه بر ملایر، 4 پروژه مهم دیگر در سایر شهرستان‌های استان به بهره‌داری می‌رسد که شامل سالن ورزشی شهید مدافع حرم سیدمیلاد مصطفوی در دانشگاه پیام‌نور مرکز بهار، سالن ورزشی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دانشگاه پیام‌نور مرکز اسدآباد، ساختمان اساتید بانوی مبارز انقلابی مرضیه دباغ در دانشگاه پیام‌نور مرکز بهار و مجتمع فرهنگی شهدای پنجم آبان در دانشگاه پیام‌نور مرکز کبودراهنگ است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان به وجود 17 هزار دانشجوی پیام‌نور در سطح استان اشاره  کرد و ادامه داد: از این تعداد 2 هزار نفر در مرکز ملایر مشغول به تحصیل هستند.

صفایی با بیان اینکه سال قبل با همکاری وزارت علوم 35 رشته جدید به مجموع رشته‌های دانشگاه‌های پیام‌نور همدان اضافه شد، یادآور شد: در سال گذشته 720 نفر از دانشجویان ما در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرفته شدند که گواه سطح بالای علمی این دانشجویان و این مرکز آموزش عالی است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر