پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  
بيشتر
پژوهشی و کارافرینی
1394/9/27 جمعه
رییس دانشگاه پیام نور استان همدان:پژوهش باید به صنعت ختم شود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با حضور مسئولان و روسای دانشگاه های پیام نور استان همدان،دانشگاه آزاد اسلامی،دانشگاه بوعلی سینا،دانشگاه صنعتی،دانشگاه سیدجمال الدین اسدابادی،جهاد دانشگاهی،جهاد کشاورزی،اداره آموزش و پرورش،مراکزآموزش فنی و حرفه ای وپارک و علم فناوری و جمعی ازواحد های فناوری و شرکت های صنعتی آغاز به‌کار کرد.

 دکتر صفایی یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه تخصصی را شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه‏ها ومراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی و مراکز تحقیقاتی  با دانشگاه پیام برشمرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان به عملکرد دانشگاه پیام نور اشاره و اظهار داشت: نمایشگاه‌ها زمانی بازخورد دارد که کاربردی باشد و به صنعت منتهی شود.

دانشگاه پیام نور استان همدان با توجه به اهمیت نمایشگاه و در راستای اهداف برند سازی و حفظ جایگاه در میان دانشگاه های استان،  بخشی از فعالیت های پژوهشی، کارآفرینی و فناوری خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر